חינה בחורף

החורף כבר הגיע, אמנם קצת באיחור אבל אפשר להגיד באופן חד משמעי שהחורף כבר כאן.
ושהחורף כאן זה אומר שעונת אירועי החורף מתחילה.

האמת שאני רוצה לדבר גם קצת על הנושא הזה של חורף בישראל, אם אפשר להגדיר את זה בתור חורף, החורף הגיע השנה קצת מאוחר, אנחנו בתחילת דצמבר ורק עכשיו התחילו לרדת קצת גשמים, אז אני לא יודע אם אפשר באמת לקרוא לזה חורף, אבל ההגדרה היא חורף ישראלי, באמת שקר יורד גם לא מעט גשם ובתקופת החורף מתחילים תקופה של אירועי חורף, ולאירועי חורף צריך להתאים את התלבושות לחינה שיתאמו גם לחורף.

אם אני מודה על האמת אני יכול להודות שאין לי סוגי תלבושות שונים לחורף ותלבשות לקיץ, כי ברוב המקרים את התלבושות של החינה לובשים על הבגדים שמגיעים איתם, בגלל זה גם בחורף אנינוהג לקחת איתי לאירועים תלבושות קצת יותר גדולות במידה, הסיבה לזה כי אנשים מגיעים גם על לבוש שהוא יותר עבה וגם עם בגדי חורף יותר ארוכים ובגלל זה גם צריך לבוש שיכסה את השרוולים של הבגדים.

בגלל שחינה היא בדרך כלל האירוע שמתקיים כמה ימים לפני החתונה, ובימי החורף אין הרבה חתונות בגלל זה גם אין הרבה אירועי חינה, אבל בכל מקרה אם אתם מתכננים לחוגג את החינה שלכם בחורף, יש כמנה דברים שאתם חייבים שיהיה לכם באירוע, גם אם לא תבחרו בי להיות זה שיפיק לכם את החינה, יש לי המון דברים באתר שלי שיכולים לעזור כמו למשל המתכון הפשוט שלי לחינה שכל אחד יכול להכין בקלות, כי בנינו אין טקס חינה בלי החינה עצמה.

בנוסף לזה שהחורף הגיע, יש גם כמה דברים שכדאי שתדעו לגבי המחירים של הפקת חינה.

באופן טבעי בגלל שאין הרבה אירועים בחורף, אז הביקוש יותר בצורה משמעותית, בגלל שהביקוש יורד בשביל שנוכל לצאת לעבוד אני מבצע גם מבצעי חורף ויש ירידת מחירים מאוד משמעותית בימי החורף, הירידת מחירים הזאת יכולה לעזור לכם לקבל מחירי מבצע משתלמים במיוחד.

אז רגע לפני שאתם סוגרים הפקת חינה, כדאי שתנסו לסגור את זה לא יותר מידי זמן לפני האירוע, נניח וסגרתם את החינה שלכם בימי הקיץ, נניח באוגוסט כבר סגרת ארבעה חודשים קדימה לדצמבר, כדאי שתדעו שעדיף לכם בערך חודש לפני לסגור עם כל הספקים, לא משנה אם זה תקליטן או צלם, כי בקיץ לכולם יש עבודה והם שאננים לגבי החורף ויכולים להביא לכם הצעות מחיר שיהיו יותר יקרות בכמה מאות שלרים מאשר אם תבחרו נניח להזמין את אותו השירות חודש לפני האירוע שהם כבר מרגישים את החורף באוויר.

לא רק שהחורף הולך להסתיים באזור אפריל, לפעמים הוא מסתיים גפ לפני, כבר במרץ אנחנו מרגישים את סיום החורף שמגיע אלינו, באפריל ומרץ מגיעה אלינו תקופה קשה אפילו יותר מבחינת אירועים כי יש את פסח, בפסח יש לנו שבוע שלם שלא יהיה בו אירועים בגלל החמץ, אחרי החמץ של פסח יש לנו את ספירת העומר במשך 40 ימים, יש כאלו שחוגגים את האירוע שלהם כבר אחרי 33 ימים בל"ג בעומר, אבל בנינו אם כבר אתם חוגגים אירוע, בשביל עוד כמה ימים, עדיף לחכות אחרי ספירת העומר לגמרי ואז להתחתן ולעשות את האירוע, אבל כאן זה כבר כל אחד והשיקול שלו.


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה תקבלו בחינה

חינה שיורד גשם

כמה זמן לוקח לתכנן חינה