חינה שיורד גשם


חינה שיורד גשם
אירועי חינה הם אירועים מיוחדים, והרבה מיוחד בכל האירועים אלו בעיקר אירועי החורף, למרות שהחורף של 2020 קצת הגיע מאוחר, אנחנו זוכים לראות ימים גשומים רק בינואר, אבל עדיין מקווים (או יותר נכון אני מקווה) שזה יישאר ככה.
אבל איך מתכננים חינה שיורד גשם
האמת, שהגשם לא צריך להשפיע על התכנון שלכם, אתם יכולים לעשות את הכל בדיוק אותו הדבר, אבל יש רק כמה דברים שכדאי מאוד לשים עליהם דגש.
שהגשם יורד, וגם הטמפרטורה יורדת, אז מתלבשים יותר חם, ובגדים חמים הם גם בגדים יותר עבים, אתם צריכים להתאים את התלבושות שאתם מזמינים לחינה, בהתאם למזג האוויר.
כמה דגשים על בחירת תלבושות לחינה
רגע לפני שאתם עושים את הצעד ובוחרים חברה שתספק לכם שירות של השכרת תלבושות לחינה, יש כמה דברים שכדאי שתדעו לגבי השכרת תלבושות בימי החורף.
כמו שכבר ציינתי לכם, בחורף אנשים מתלבשים חם, הבגדים של החינה הם בגדים הרבה יותר דקים, והם גם לא מחמים, ואם אתם רוצים שבכל זאת האורחים שלכם ילבשו את הבגדים בחינה, אתם חייבים להבין שאתם צריכים להזמין בגדים במידה קצת יותר גדולה, מידה כזאת שתתאים ללבישה על הבגדים שהם באו איתם.
לכן, אצלי שאתם מזמינים תלבושות לחינה בימי החורף, זה משהו שאני כבר עושה באופן אוטומטי ואני שם את המידות היותר גדולות.
אבל בבגדים של החתן והכלה, הם צריכים להתאים בדיוק, לכן יש לי בגדים מסורתיים יותר חמים בכל המידות (אבל מדובר רק על בגדי חתן וכלה).
שתצאו יבשים
הרבה מאוד מקרים שבהם מובילים ציוד ודברים בחורף, יורד גשם, באופן טבעי אי אפשר להתחמק בכל פינה ומקום מהגשם.
לכן אתם חייבים למצוא מקום שמספק לכם שירות של השכרת תלבושות לחינה שמגיעות ארוזות, אבל האריזה צריכה להיות בתוך מזוודה שמורה שמוגת מים. (אלו דברים שאצלי תמיד קורים, כי חשוב לי גם לשמור על התלבושות, ואני לא רוצה שפתאום מישהו יכניס את התלבשות האלו למייבש ויהרוס לי אותם).
השיטה שבה אני מכבס את הבגדים, זה בזכות מכונת כביסה שיש לי מיוחדת, עם תוכנית של 20 דקות על חום של 40 מעלות, ואז נותן לבגדים להתייבש לבד בצל, זה גם מה שגורם לכך שהרבה מאוד פעמים אנשים רוצים להזמין בגדים ואני לא מספק להם, בגלל שחשוב לי לתת להם שירות איכותי, אני מעדיף לתת שירות איכותי ומקצועי מאשר לתת שירות חובבני, בגלל זה קורה הרבה פעמים שאני נאלץ (למרות שאני ממש לא רוצה שזה יקרה) לסנן לקוחות ולהעביר אותם למתחרים שלי, שזה קורה אגב בהמון אהבה.
למרות שהרבה אנשים חושבים שבתחום הזה יש מתחרים, חלק מאותם מתחרים אלו אפילו חברים קרובים שלי, שאנו עובדים בשיתופי פעולה באופן קבוע, שזה אומר שאני לוקח מהם ציוד לאירועים גדולים והם ממני ויחד אנו עובדים בשיתוף פעולה והרמוניה מלאה.






פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה תקבלו בחינה

כמה זמן לוקח לתכנן חינה